Investigació i conservació de la fauna salvatge

Un vell indi m’explicava que a la vall on vivia hi havia una cascada gegant i fabulosa. Li vaig preguntar al meu germà de tribu com li deien a la cascada i em va respondre com solen respondre els indis:  ” li diem la cascada de les emocions perquè sempre  es veu diferent; de vegades vermella de la posta de sol, blava al matí, salvatge a l’estiu …però sempre despertava emocions noves i diferents “.

Sempre m’ha emocionat molt la manera que tenien els indis de la meva tribu de veure el món i la vida. Ara molts anys després estem fent casals i just acabem el casal de setmana santa i he pensat en aquella cascada. He vist que els casals i tot el que fem a Ursusnatura és com aquella aigua neta que veien els meus germans. Cada casal és diferent, intens i amb les seves pròpies emocions, canvien i transformen ,es desenvolupen i mai són iguals. Són com una dansa d’emocions,  dansem com indis al voltant del foc, som coneixedors del que s’està forjant.

El futur planta les seves arrels en el present.
Sóc molt feliç

Cor de llop                                                                                  LendaCherokee

 

 

 

 

Deixa un comentari

Núvol d'etiquetes

